Powered By Blogger

السبت، 14 أغسطس 2010

لو وافقتي هيغير رأيه ..!!

بيقولوا لو عايز مراتك تغير رأيها يبقي وافق عليه

اها حقيقي
ودا اللي استغربتله جداااااااا

ووقفت قولت ازاي حد يغير رأيه بمجرد ما توافق عليه

لكن سبحان الله بعد شويه تفكير علي غير العاده ( p-: )

لقيت ان الكلام دا حقيقي
انا حتي مع زوجي وارد جداااا اكون بطلب طلب بشكل ملح واتحايل يوافق
وبعد ما يوافق اقوم انا ارفض

سبحان الله...وترجعوا تقولوا الرجاله مفتريه وانتوا غلابه

ههههههههههههههههههه

لالالا مش كده
اصبروا عليا شويه

انا لقيت ان الرجاله برضه عندهم نفس المشكله
يبقي هيموت ويعمل الحاجه ولما مراته توافق وتتعلق بيها يقول لا مش موافق

- يابن اللذين طيب ليه كده بس ...

***********************

زي ما تعودنا تعالوا نحلل الموضوع دا ايه اساسه :

انا والله في الرجاله لقيت التحليل اسهل من النساء

لا مش نباهه مني
هههههههههههه

المشكله كلها ان

الرجاله بتغير رأيها لما تلاقي مراتتاها وافقت عشان الستات ذنانه شويه

يعني مثلا لو قال هنخرج

تفضل هي تقوله يلا بينا لحد لما هو يرفض

كلام في سركم مش كل الرجاله كده
الراجل الجنوبي مش كده نوهاااائي

لكن انا بتكلم عن الراجل الشمالي
ودا موضوع هيتوضح بعدين ان شاء الله


الراجل بيرفض عشان بيحب يحس انو الامر من منبعه بأذنه ولحد الاخر

طيب تمام والستات ؟؟

لحد دلوقتي معرفش
بس يمكن غلاسه
خخخخخخخخخخ

محاذاة إلى الوسط

لالا ان شاء الله ندور في موضوع الستات دا كويس ولينا عوده ان شاء الله



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق